Известие

Collapse
No announcement yet.

проблем с педала на съединитела

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    хмм доста са те одрали в тоя сервиз но по кофтито е че без тази пружина май помпата ще замине бързо,сега с новата пружина ще видиш разликата с нея и без нея.лека и безаварийна

    Comment


    • #17
      Всъщност платих 48, 40 лв. Какво да се прави, те са оторизиран сервиз. А този съединител ме е почнал от април. Първо цилиндър, после комплект ПД ФД АЛ, после гумичка на педала, сега тази пружина. Дано с това да приключи. Благодаря за съдействието.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Vlado A. Покажи съобщение
        Благодаря за информацията. Това, че магазина е в София не е проблем, защото имам хора, които пътуват натам почти всеки ден. Не знам дали "Люлин" 8 не е проблем .
        Проверих една морга но нямаха, пък и предпочитам нова пружина.
        Вчера от сервиза, в който ми обслужват колата поръчаха. Малко скъпичко - 50 лв. Днес би трябвало да я получат и да ми я сложат.
        Но като се замисля, всички колеги, които споделят потъване на педала на съединителя, вероятно нямат тази пружина. Иначе, тя е доста корава и ще връща педала.
        Педала потъва и с пружина - значи вече е заминала помпата. Разлика с и без пружина няма. Не знам как някои усещат лекота в педала?
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • #19
          колега,свали пружината и покарай няколко километра и ще видиш разликата

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от bojil_r Покажи съобщение
            колега,свали пружината и покарай няколко километра и ще видиш разликата
            колега, карах година и половина със счупена пружина
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • #21
              На мен съединителят ми беше леко странен като си взех колата. Не знам дали е заради това, че е дизел или заради модела на колата, но ми се струва бая твърдичък. Сигурно 2-3 пъти по-силно се натиска в сравнение с другите коли, които съм карал (само на бензин). Сега като ми се наложи да се кача, за да преместя примерно старите коли и техния съединител ми е като кашкавал. Дали може да има някакъв проблем или е нормално?
              Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. 85 кw. 2004 г.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Arteglam Покажи съобщение
                На мен съединителят ми беше леко странен като си взех колата. Не знам дали е заради това, че е дизел или заради модела на колата, но ми се струва бая твърдичък. Сигурно 2-3 пъти по-силно се натиска в сравнение с другите коли, които съм карал (само на бензин). Сега като ми се наложи да се кача, за да преместя примерно старите коли и техния съединител ми е като кашкавал. Дали може да има някакъв проблем или е нормално?
                Вероятно притискателен диск. При мен е същото, даже като карам повече градско и става още по-твърд. Ако смениш съединителя ще омекне. Има едни теми по чуждите форуми как се почиствали едни втулки вътре в кутията и понякога съединителя омеквал. Аз карам вече 50-60 хил. км така, защото не ми се сменя съединител.
                Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                Comment


                • #23
                  Той за моя модел май е към 200 лв ;/ евтиния вариант.
                  Alfa Romeo 147 1.9 JTD 115 к.с. 85 кw. 2004 г.

                  Comment

                  Working...
                  X